24 d’octubre 2022

LES SABATILLES VERMELLES, DE 'BOMBES DE LLAVORS'

© Teresa Llorach. Aquarel·la, 23 x 23 cm
Calçada amb les sabatilles de ballet vermelles, caminava de puntetes per la vorera esquerdada del xamfrà esmolat pensant si tu hi havies passat. No em podia treure del cap que jo també et desitjava, quan vas dir, «Vull ballar sempre amb tu!» Després, els llavis oberts en sang, la fúria de les carícies amb marques a tot el cos, em van fer enyorar la calma de la capseta de música: ballarina de tutú blanc, coll de seda, cames de porcellana. Mira'm i no em toquis. En aquells dies no aspirava al terme mitjà. Això era abans que m'assegués hores i hores al banc de davant de la facultat amb un plec de fulls a la falda intentant escriure la ràbia i els motius que m'havien portat a deixar les vetes vermelles en exvot al xamfrà. Avui, exercicis a la barra, inici d'adagio.

Prosa poètica: Lena Paüls
Pintura: Teresa Llorach
Veu del pòdcast: Antònia Farré

*
Escolteu la prosa poètica Les sabatilles vermelles
Canal SPOTIFY o bé  Canal IVOOX
 
*
Llegiu en línia o descarregueu el recull 
 
Rapsodes: Antònia Farré i Alba Closa
Foto: © Núria Olesti
Centre d'Art Cal Massó, Reus, 2019