26 de maig 2018

RECITAL 'ESCRIT ÉS CRIT' DE MÒNICA DE DALMAU


L'Associació d’Iniciatives Culturals Carles Amill (Av. Catalunya, 2, Vinyols i els Arcs) presenta una mostra de collages de Pep Quer, alguns dels quals il·lustren l’edició d’Escrit és crit, amb què l'escriptora Mònica de Dalmau Mommertz (Reus 1970) va guanyar el premi Carles Hac Mor de plaquettes. A la inauguració de l'exposició  l'autora reusenca recitarà els poemes premiats, amb l'acompanyament del guitarrista Piotr Baranowski. Presentarà l'acte l'escriptora Carme Andrade. 

Escrit és crit, Mònica de Dalmau
Editorial Fonoll, 2017
Escrit és crit de Mònica de Dalmau Mommertz inicia la col·lecció de plaquettes Carles Hac Mor, d'Editorial Fonoll.  En diu l'autora:
M’agradaria poder dir que tot 
és producte del sistema nerviós
autònom, i m’encantaria poder 
dir: del parasimpàtic, perquè 
em sona bé i divertit. Però em
sembla que més aviat hauria
de parlar del simpàtic, que tampoc
sona malament del tot. En definitiva,
jo ben bé no decideixo veure-hi,
ni sentir-hi, ni suar, ni excretar, 
ni doncs tampoc escriure.

Podeu fer aquí un tast dels collages de Pep Quer