09 de desembre 2022

'NO SENSE LA MEVA LLIMA', EN EDICIÓ DIGITAL

No sense la meva Llima. Edició digital, 2022
Coberta: Pere Prats Sobrepere

LLEGIU el llibre en línia

i /o
 
Em plau compartir el llibre No sense la meva Llima, un recull de narracions breus amb els animals com a protagonistes. Consta de tres grups de relats de diferent to i perspectiva, que s'inscriuren en la tradició literària catalana de bestiaris que retornen una imatge aproximada de la fragilitat de la fauna humana.
He imaginat tot d'éssers plens de veritat, com la gossa protagonista de No sense la meva Llima, narració que dona títol al recull,  una història realista en format de monòleg enregistrat per una noia cega, durant un matí pels voltants de Nadal. El segon recull, Animals de companyia, són ficcions fantasioses amb un toc d'humor i malícia que exploren les relacions d'una cinquantena de petits animals que conviuen en un jardí privat. I el tercer grup, Peces de a natura diligent, són relats d'experiències singulars amb una vintena d'animals diversos d'una periodista especialitzada en temes de natura.
 
Fins i tot en la caiguda d'un pardal 
hi ha una especial providència
W. SHAKESPEARE. Hamlet, Acte 5, Escena II 
 
 

 
HEMEROTECA  

* No sense la meva Llima, a »LANOVA. Ràdio de Reus» Entrevista a càrrec d'Agnès Toda. Programa Vols venir a la meva barca?, 12-1-2023. Blog «Pont d'Enseula», 4-2-2023

Pòdcast a IVOOX
 

 

No sense la meva Llima. Fragments a FB, TW i IG: