04 de maig 2022

MEDALLONS

Medallons de fang amb incrustacions de flors seques
Em plau compartir aquests petits medallons que he fet recuperant l'afició de jugar amb fang, un material dúctil que m'agrada molt de manipular i que feia anys havia deixar de banda perquè em semblava que era més destinat a la creativitat dels infants.

Després de visitar l'exposició 'Picasso i les joies d'artista' al Museu Picasso de Barcelona em van tornar les ganes de posar-m'hi i sense complexos generacionals. L'artista malagueny regalava a les amistats les petites peces de fang que amb el seu art convertia en joies.
Els meus medallons no passen de ser una exploració d'un altre llenguatge, no tindran la categoria de joia ni seran a cap exposició presencial tret d'aquest mitjà, però també penso en persones del meu entorn que els donaran el valor semàntic que els vulguin donar.