09 d’octubre 2019

EXPOSICIÓ D'ANEES MAANI, A CAL MASSÓ

Fusta, 2019 - 141 x 31 x 35 cm
Acrílic s/ llenç, 2014-100 x 70 cm

El Centre d'Art Cal Massó de Reus presenta 'INTRO', una exposició de pintures i escultures de diversos formats i materials de l'artista jordà Anees Maani, resident a Reus.
Naani ha exposat en galeries privades i en museus públics de Malàisia, als Països Baixos, Jordània, Suècia, Xina, Japó, Islàndia i Indonèsia.
L'artista no titula les seves obres per tal de no liminar les interpretacions que cadascú pugui fer de les peces abstractes.

«Exploro elements quotidians que apareixen de formes distintes en entorns diferents, i ho faig amb materials diversos, orgànics i no orgànics, artificials i naturals, antics i moderns.
Vinc de Jordània, on vaig explorar l'art abstracte geomètric de l'Antiga Petra i altres períodes històrics de l’Orient Mitjà. Vaig viure tres anys a Malàisia, on vaig explorar diverses formes naturals dels boscos plujosos tropicals i del món submarí.
Ara que m’he traslladat a Catalunya, on m'agradaria tenir una mirada més propera de l’escultura abstracta geomètrica i descobrir i explorar la seva evolució aquí; també voldria descobrir, entendre i provar algunes de les tècniques i els materials d’aquí».
Anees Maani

Vegeu-ne el catàleg digital

Exposició oberta fins al 30 d'octubre