22 de març 2010

A mi no em diguis amor


(Fotos: © David Ruano)



Sessió de tarda de diumenge a la Sala Tallers del Teatre Nacional. S'hi presenta un Projecte T6 escrit i dirigit per Marta Buchaca: A mi no em diguis amor. Una comèdia sobre l'amor. L'arrencada és una troballa: una llei obliga a destruir les famílies. Les parelles han separar-se, altrament, les desterren a viure en pàrkings. La parella protagonista s'estima i té com a model uns pares que, finalment, descobreixen que no eren una parella feliç com suposaven.

La companyia T6 al complet interpreta l'obra A mi no em diguis amor. Magnífiques actuacions de Jordi Banacolocha, Rosa Boladeras, Lluís Villanueva, Àngels Poch i Anna Moliner. Molt eficaces les intervencions d'Oscar Castellví, Joan Negrié, David Vert. Impressionant el flaix de Míriam Iscla, vista i no vista.
Em passa poques vegades, però, avui, a mitja funció he pensat que m'hauria agradat que l'obra no s'acabés mai. Un T6 que donarà molt de joc, i per molt de temps.