25 de març 2015

POESIA SENSE PERMÍS


Eduard López, activista de la difusió de la poesia, autor del blog COL·LECTIU ANTIARTISTES, ha publicat aquest comentari:

"L'altre dia us parlava de les lectures pendents de poesia que tinc damunt la tauleta de nit. Poc després, la Lena Paüls m'enviava un email amb l'assumpte: "Toc, toc! Un altre?". Un altre era el seu poemari Temps de penyora, que ha penjat a l'abast de tothom al seu web. […] Evidentment que el poemari tenia permís per entrar a casa, encara que el fi sentit de l'humor de la Lena el fes interrogant. La poesia, de fet, no reclama permís, almenys a casa meva".

Diu de la lectura començada:

"Vaig empassar-me la part pròpiament titulada Temps de Penyora, d'una glopada, potser massa ràpid, seduït per l'oculta veu, la jo, mora, que ens parla i descriu des de la seva objectivitat de forània, de fora estant,  el decurs de l'any a les nostres terres (els rituals, els costums, les penes, les alegries, les traïcions, els oblits, els records, la ignorància, la desídia i el tràfec)."
EDUARD LÓPEZ. Llegiu l'article sencer aquí


Llegiu en línia el llibre
Temps de penyora 
clicant la coberta:
https://sites.google.com/site/lenapauls/temps-de-penyora